Canalblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Publicité
En iyi filmler | Filmlerin kral bloğu
19 décembre 2012

Fetih 1453 izle

Ben film (sadece eksik değil) tarihsel olarak doğru olduğunu nasıl girmeyeceğim, o Türklere iyilik ve (kendi şeytanlar gizler nasıl bir balkan ülkeleri 2-4 Osmanlı egemenliğinde kendi din, dil ve kültürü korumak için yönetmek nasıl düşünmek gerekir se yüzyıllarda bütün İngiliz ve Fransız sömürgeleri Vatikan bencil olarak portraited nasıl,) bu konuda yorumda bulunmadan önce bir yüzyıl tüm kaybederken (Ben bu filmi kadar onların klimalı desteği hakkında bir şey duymadım).

Benim ana hayal kırıklığı film kendisidir. Bütçesinin herhangi bir Türk filmi için oldukça yüksek olmasına rağmen, Hollywood yapımı ile eşit değil. Yani, Hollywood'un kaliteli özel efektler beklemiyorduk ve ben bu konuda hayal kırıklığına değilim. Onlar Hollywood karşılaştırıldığında olsa da, en ucuz ucuz değil. Ama tüm bütçe içinde yapılabilir olduğunu düşünüyorum. Bu yüzden beni rahatsız etmiyor.

Benim endişeleri bütçe ile ilgisi yoktur şeyler vardır. Bu komut dosyası veya yönetmenlik nedeniyle olmadığını bilmiyorum ama hikaye korkunç. Hikaye var ve geri öylesine aniden buradan atlar. Bu bir film olarak katıldı skeçler izlemek gibi. Arapça insanların Arapça konuşmak ama Bizanslılar ve İtalyanlar Türkçe konuşmaya Ayrıca neden ben anlamıyorum.

Ve hiçbir karakter gelişimi bulunmuyor. Neden Giovanni Giustiniani kötü? O döneme kadar nazik davrandım. Biz onu adamlarına kötü oyunculuk görmedim. Ve bam, o kötü oldu. Ben objektif düşündüğümde, ben çok iyi işini (saygın bir komutan olması gerektiği kadar) yapıyor düşünceli bir adam görüyorum. Yani sonunda saygılı rakipleri olarak mücadele edilmelidir. Yönetmen bizi ondan nefret etmek isteseydi, o zaman bir kötülük olarak ona portraited gerekirdi. Ve Era intikam ani bir duygu geliştirdi neden? Bir Müslüman kabul olarak, o Hıristiyanlar ile bütün hayatı (onun çocukluk hariç) geçirdi ve o O sadece mutlu bir Hıristiyan gibi içeri o olmuştur toplumun herhangi bir antipati göstermemiştir. Ayrıca, öngörülen biri, Mehmet Fatih İstanbul'un alınması ile takıntılı bir adam olarak portraited edilir. O akıllı ve zeki komutanı olmalıydı. Ama her şey kötü gittiğinde, onun erkek bağırıp hakaret etmeye başlar. Bu biz Hollywood yapımı zalim krallar görmek davranıştır. Bu kahraman olmalıdır davranış değil. Onun sinirlenmek olmamalıdır, o (onun saldırıları etkisiz hale ederken Kingdom of Heaven in Saladdin bak) hasta olmalıydı. Ve onun sebebi sadece Hz dayalı olmamalıdır. Muhammed'in kelime. İstanbul ve peygamberin sözüne ihtiyacı sadece sonuna Credit önce gösterilen olmalıydı için başka nedenler (örneğin Osmanlılar için sürekli tehdit, vb) olmamalıdır.

Çok mantıksız şeyler (scriptwise) vardır. Bunlardan biri şudur: Osmanlı tünel kazma 2 gün için tünel kazma edilmiş ve Surlar dışında yine de bulunmaktadır. Ama Bizanslılar onları farkında olunca, onlar da tünel kazmak ama neredeyse on dakika içinde (şehir duvarlarının dışında olan) onlara ulaşmak? Bizans askerleri hızlı uzmanları kazma daha kazma?

Sinematografi, ben bir şey söylemeyeceğim. Bu sadece iyi değil.

Genel olarak, bir bayan. Çünkü sınırlı bir bütçe ama kötü senaryo ve yönetmenlik potansiyeline değil var, filmin şansını boşa.

PS: Bazı "ülkenin iş overcriticize vermeyin" diyecekler. Ama dediğim gibi, ben teknik yönlerini karşı söyleyecek bir şey var, onun bütçe içinde ele zaman iyi biri, ama komut ve yönetmenlik bütçe ile ilgisi yoktur ve bu bu filmi kötü yapmak olanlardır. Başka bir şey.

filmi izle : Fetih 1453 izle

Publicité
Publicité
Commentaires
En iyi filmler | Filmlerin kral bloğu
Publicité
Archives
Publicité